11 Ιουν 2016

Η συμβολή του εθελοντισμού στο προσφυγικό πρόβλημα της χώρας μας από το Γ2


Ευχαριστούμε τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό και το «Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών Ηρακλείου» για την παρουσία τους στο 37ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου.
Η παρουσία εκπροσώπων του Σώματος στόχευε στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για τον κοινωνικό ανθρωπισμό και την ανάπτυξη της αλληλεγγύης προς τους πρόσφυγες.
Οι μαθητές της Γ2 τάξης σας ευχαριστούν μ’ ένα ποίημα δημιουργικής γραφής, το οποίο επεξεργάστηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος που υλοποίησαν το τρέχον σχολικό έτος με θέμα: «Οδύσσεια χωρίς Ιθάκη… - Το προσφυγικό πρόβλημα»

Περπάτησες για μέρες, εγώ θα σε προσέχω!
Όνειρα γλυκά, όνειρα καλά!
Οι πρόσφυγες δε βλέπουν όνειρα, βλέπουν εφιάλτες!

Εδώ έχουμε ασφάλεια, θα σ΄ αγαπώ!

Μη φοβάστε πρόσφυγες, θα ΄ρθει το όνειρο ξανά!

Θα σου προσφέρω φροντίδα, φίλε μου πρόσφυγα!

Η ελπίδα σου είναι η ζωή!

Η καρδιά μου για σένα είναι ένα ουράνιο τόξο. Το σπίτι μου για σένα ανοιχτό!

Μη φοβάσαι! Τώρα ζεις τον εφιάλτη, μετά θα ζήσεις το όνειρο!

Θα σου δώσω ένα σπίτι, θα σου δώσω δουλειά μα πάνω απ’ όλα θα σου δώσω μια αγκαλιά!

Για τους πρόσφυγες οι δύσκολες μέρες δεν τελειώνουν. Ήρθαν σ’ εμάς για να τους βοηθήσουμε να σταματήσουν οι μπόρες και να βγει το ουράνιο τόξο τους αγάπης. Να τους σύρουμε έξω από το σκοτάδι τους δυστυχίας και να τους φέρουμε στο φως τους χαράς!

Έχασες το σπίτι σου, θέλεις αγάπη και φροντίδα. Είσαι μόνος, θα σου δώσω φιλία. Στα σκοτάδια μη φοβάσαι, θα είμαι μαζί σου, μη φοβάσαι θα σου δώσω την καρδιά μου!

Θα μαγειρέψω για να φας, θα σε φροντίσω για να χορτάσεις. Μη φοβάσαι, τον εφιάλτη διαλύει η ελπίδα!

Φίλε μου πρόσφυγα, έφυγες από την πατρίδα, εδώ θα βρεις ελπίδα!

Ανοίξτε τους τα σύνορα, η αγάπη δεν έχει σύνορα…!

Αγάπη, προστασία να ζούμε όλοι καλά
φιλία, διασκέδαση, σπίτι και δουλειά.
Τα βάσανα που πέρασες, θα φύγουν μακριά
τα όνειρα που έκανες θα βγουν αληθινά!
Οι μαθητές του Γ2