Με αφορμή τη φράση «Φτάσε όπου δεν μπορείς….», οι μαθητές και οι μαθήτριές του Δ1 ονειρεύτηκαν και ζωγράφισαν έναν στόχο που σήμερα μοιάζει δύσκολος, ίσως και ακατόρθωτος, αλλά που θα ήθελαν κάποτε να πετύχουν. Άλλοι ονειρεύτηκαν να γίνουν γιατροί ή δάσκαλοι, άλλοι να ταξιδέψουν σε μακρινούς προορισμούς, να διακριθούν στον αθλητισμό ή ακόμη και να... επαναφέρουν τους δεινόσαυρους στη ζωή!
Μέσα από τις
ζωγραφιές τους αναδεικνύεται η δύναμη της φαντασίας, η αξία της προσπάθειας και
η πίστη ότι αξίζει να κυνηγάμε τα όνειρά μας, όσο μακρινά κι αν φαίνονται.
Γιατί πολλές φορές το
σημαντικότερο δεν είναι να φτάσουμε εκεί που μπορούμε, αλλά να προσπαθήσουμε να
φτάσουμε εκεί που σήμερα φαίνεται αδύνατο.