11 Μαρ 2024

«ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ» Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ EUROPEAN SCHOOL RADIO

 

Το 37ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου συμμετέχει στο Διαγωνισμό «Κάν’ το ν’ ακουστεί» για το 2024 με το τραγούδι "Οι φίλοι μου". Η δημιουργία του τραγουδιού είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας των μαθητών που συμμετέχουν στη χορωδία και του εκπαιδευτικού της Μουσικής κ. Θεμιστοκλή Κρητικού.

Μετά από συζήτηση και δραστηριότητες που αφορούν στην αξία που έχει η φιλία στη ζωή σε κάθε της έκφανση και ιδιαίτερα στο σχολικό περιβάλλον, ο μαθητής της Ε' τάξης Δεμέτζος Μιχάλης έγραψε τους στίχους του τραγουδιού που μελοποίησε ο εκπαιδευτικός της Μουσικής και το τραγουδούν τα "Μελίσματα", η χορωδία του σχολείου. Η ηχογράφηση του τραγουδιού έγινε στο studio vasmaris και η ενορχήστρωση από τον κύριο Βαγγέλη Αποστόλου. 

 Κιθάρα, τρομπέτα: Κρητικός Θεμιστοκλής Μαράκες: Σαρικλάκη Μαρίνα (μαθήτρια Ε' Δημοτικού) 

 «Οι φίλοι μου»

Στίχοι: Μιχάλης Δεμέτζος Μουσική: Θεμιστοκλής Κρητικός

 Ήταν εκεί οι φίλοι μου όταν έπεσα

 με σήκωσαν στα πόδια μου και κέρδισα

 έτρεχαν για μένα όταν τους ζητούσα

 ακόμα και στην τάξη όταν τους ρωτούσα.

 

 Μου έδειξαν οι φίλοι μου τον δρόμο ετούτο

 μου έδειξαν οι φίλοι μου τον τρόπο ετούτο

 μου έδειξαν πως να μη φοβάμαι

 όταν με χτυπάνε. 

 

Ακόμη κι αν ξεχνούσα τη φωτοτυπία

 και κάποιος άλλος φίλος τα βιβλία

 ήμασταν εκεί ο ένας για τον άλλον

 τηρούσαμε αυτό που όλοι λεν φιλία!

 

 Παίζαμε κρυφτό, κουτσό, κυνηγητό

  πειράζαμε και την κυρία Βαγγελιώ

 και κάθε μέρα στα διαλείμματα

 μοιράζαμε ακόμα και το φαγητό.

 

 Χαιρόμασταν μαζί την κάθε μας στιγμή

  βοηθούσαμε όποιον είχε πληγωθεί

 τα Σάββατα στην βόλτα τον καλούσαμε

το πρόβλημα μαζί του συζητούσαμε.

 

 Ακόμη κι αν ξεχνούσα τη φωτοτυπία

 και κάποιος άλλος φίλος τα βιβλία

 ήμασταν εκεί ο ένας για τον άλλον

 τηρούσαμε αυτό που όλοι λεν φιλία